Amanda Segervall ♥

Tjaa!
jag vet jag vet.. jag är vääääldigt seg på att blogga..  men har inte orkaat! oh liksom vad ska jag blogga om?
okej. vi gör såhär! no får skriva till mej vad jag ska skirva om för annars bloggar jag inte så mycke! asså vad som helst fråga frågor elr vad som helst!
ska försöka tjata till mej en ny kamera så fort som möjligt för hatar min nu. då kommer det komma upp bilder varje dag.. men aa, kom igen! skriv vad ni vill jag ska blogga om somsagt!
* Amanda och jag fota lite förut blev inte så bra bilder på mej eller blev bara en oh den blev inte ens bra. här kommer lite snygga, bilderna är tagna med hennes nya system kamera Sony SLT-A33.. jag blev kär direkt i den! men jag har bestämt att jag ska köpa en Canon!
Amanda ♥
.
Älskar dig Amanda :* ♥

Kommentarer
Postat av: My & Amanda ♥

Va med i våran dagensblogg-tävling söta du , snälla :)!! :D ♥♥

2011-12-29 @ 15:38:42
URL: http://myochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim