FÖRLÅT!

Tjo!
FÖRLÅT för jag inte bloggat så himla bra nu.. men det var ju julafton igår oh idag har jag varit med Emil hela dan så inte haft tid liksom!
Iaf.. somsagt va det julafton igår God jul i efterskott eller vad man ska säga? Fick många fina presenter ! mest nöjd för min mössa oh hårddisk trorja! så nu kan jag ta massa bilder utan att oroa mej (y)
Idag va jag med Emil!♥ vi gjorde inte så mycke men vi hade iaf galet mys, jag är iaf starkare än honom om ni inte visste det.. YES! (randoom)
Imorrn ska jag till pappas släkt oh äta mat.. sen vet jag inte.. i veckan har jag inte så mycke planerat.. elr joo.. ska sova med Emil,rida,oh kaaanske va med Amanda om hon kan!? ♥
LOVAR att jag ska blogga massa nu! roliga bildbomber m.m! puss !
Söt bild på Emil & mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim