Fredaaaaaag!♥

Tjaaa!
äntligen fredag! så jävla skönt!
åt precis mat.. kebabtallrik från åby krog mummaaaa!
Idag hade jag provmatlagning i skolan, gick helt okej dock tyckte jag att maten blev sådär..
sen hade vi idrott & sen engelska proooov! provet gick rätt okej var lätta saker men som jag inte kunde HAHA.
fick sluta 40 minuter tidigare men gick från skolan samma tid som vi brukar sluta för hade lite kul med grabbarna,Anna & Filippa vid gungan.. haha fail..
Nu ligger jag i sängen PROPPMÄTT oh bara chillar! får se vad jag gör senare kanske ska kolla på Idol? det var ju ett tag sen liksom..
Aja nu ska jag rita lite huhu ciaao lovers #

Typ "bloggbrist" = vet inte vad jag ska blogga om! TIPS!!!!
Det var ju grymt kallt idag BURRR.. så suktar mej själv & er andra & lägger ut en fin bild på mej & Amanda från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim