Julklappar!

Tjaa!
Idag har jag varit på Ingelsta hela dan typ.. skulle åkt in till stan men carro oh jag orka inte det, Erica hängde med oxå !
Handla lite julklappar till pappa,Doris och Carro så är klar med nästan alla nu.. Amanda, Anna och Emil kvar men dom kan jag ta efter julafton (y)
köpte ett örhänge oh ett halsband till mej själv oxå (y)
nu gör jg inte så mkt äter lite godis som jag fick av carro i julklapp! puss carro ♥
orkar inte blogga nu. bloggar mer sen! 
juste.. glömde skriva igår i förra inlägget att jag vill tacka alla som stöttade mej när jag va sjuk! ♥


min jullklapp från carro!

det fina godisträdet!

mina julklappar till alla! inte så många i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim