LISA AXINDER

tjenixen
jag heter lisa axinder, jag är sofies kompis xd?
jag går på världens sämsta skola, hultdalskolan :)
jag och sofie har känt varandre jävligt länge, och vi har gått i
samma klass sen typ 1:an .
 
jag har själv haft blogg för ganska länge sen, men jag tröttna.
Ganska jobbigt att lägga in inlägg hela tiden! Men jag tycker
att sofie gör ett riktigt bra jobb! jag kollar hennes blogg vardagligen.
Jag tycker den är lite intressant att läsa !

Jag och sofie har haft jävligt bra kontakt för länge sen .
Nu har vi tappat kontakten ganska mycket.
Men hon betyder exakt lika mycket som för 3 år sedan!
jag älskar dig gumman!

nae nu ska jag logga ut och sofie ska få logga in igen!
god jul gott folk, och hare bra.
pusshej

bjuder kan jag lova mannen .




jag älskar dig sofie! // lisa axinder


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar dig hjärtat! <3



kul att kommentera sin egna blogg.. (AA)

2011-12-25 @ 23:10:40
Postat av: ???

Varför slutade du rida?

2011-12-26 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim