Ny hårfärg!!! lööööve ♥

Tjaa!
jag är lyycklig! 
kolla här.. Idag är den 1 vecka med världens bästa & finaste pojkvän Emil! jag har ny hårfärg! det är bara en dag kvar i skolan! lycklig!!!
haha ao.. Idag vare skola det var tråååk! hade först engelska vi gjorde inte så mycke fick lite roliga papper oh jobba med, sen kemi FUCK IT!  oh sist slöjd Thea oh jag fick sluta tidigare wuhuuu! vi stack direkt till konsum oh köpte hårfärg ^^ oh lite godis huhu..
sen gick vi hem till henne oh börja färga mitt hår! det blev AWESOME! färga rött med svart dip dye och lite svarta slingor!
Nu sitter jag i sängen oh har en pipande hund bredvid mej..  ska sätta på lite musik oh bara chilla trorja ! 
ciaaao biatches!


det är inte massa brunt som det ser ut på bilden! 
blää & usch för mee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim