Släkten! ♥

Tjaa!
Ny design.. vad tycker ni? vill tacka my JÄTTE mycke som gjorde den! checka gärna hennes oh Amandas grymma blogg.. www.myochamanda.blogg.se !
Idag har jag verit i svärtinge med släkten, det var riktigt trevligt faktiskt! nu är jag rätt slut.. hehe.
Som ni kanske såg gästblogga lisa igår på bloggen! Älskar dig hjärtat ♥
ska kolla på en grymt saknad film nu.. skönheten oh odjuret! gaaaaah dööör!!!
(fick en fråga om varför jag sluta rida.. jag gjorde det för jag tröttnade på att rida på ridskola.. pga att jag inte lärde mej något nytt och att dom hade ett sånt litet ridhus x'd, jag var nära på att börja rida på Åby ridskola.. men det blev inte så! jag skulle vilja ha en sommarhäst.. ! egen häst skulle jag varken få eller hinna med! någon gång kanske det händer vem vet..! jag rider ibland hos min kompis Amanda som har en foderhäst som heter Ragge som ni sett ett par gånger på bloggen och ibland hos ett par andra kompisar på en häst som heter Diania! jag har ridit i 9 år)


Ragge & jag från i sommras.

Diania

Kommentarer
Postat av: <3

Söt Dondon är!

2012-01-02 @ 10:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim