SYLTBRALLA!

TRÅNGKAKA!!
haha tjoo!
aa Anna & jag har varit så jävla bäst i skolan idag oh skrikit lite fina saker till varann! mest styltbralla & trångkaka!
Kjell vettni.. våran IDOL! finns ingen bättre än honom!! 
Annars var skoln rätt chill.. men nu är jag så himla trött.. somna förut oh sov i en timma! 
Jag är grymt hungrig. så jag hoppas att det är mat snart annars vet jag inte vad jag gör...
TAGGA massa till helgen för då ska man först RIDA, sen va med Anna Woop Woop!! 

Checka länken!
Kjell in my ♥
http://www.youtube.com/watch?v=Y90t5MFHtiE

oredigerad bild från igår.

Kommentarer
Postat av: trångkaka!

oh vafan vill du då jävla mupp!

2011-12-01 @ 18:42:21
Postat av: trångkakaaaa

oh vafan vill du då jävla mupp!

2011-12-01 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim