Godis?

tjaa.
seeg som fan just nu. ensam hemma oxå wihuu.
dock sjukt lycklig för pappa kom hem med massa godis oh läsk igår från jobbet så nu har vi ett litet godisföråd där nere så man kan gå oh baxa lite ibland huhu..
idag va det skola slapp laga mat LYCKLIG! sen vare typ lite rolig lektioner efter det.
efter skolan stack jag hem oh hade tråk, skulle lätt kunna sova nu fan!
nae fan kan ju inte sova klockan kvart i tio på en fredag!?
Imorgon ska jag va med Emil det ska bli sjukt nice ! vet inte vad vi ska göra vi får se bloggar mer imorgon om det (y)
snart kommer jag ha ett inlägg med bara massa failbilder! tror det kommer vara mest bilder på mej,Amanda & Anna för det är dom som är mest fail! 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik oh snacka med Emil huhu byeeee!
haha!
Litet smakprov på failbilder! lovar att det kommer mycke mera "fail"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim