Kiss me Baby..

Tjoo!
bloggar liiite segt idag men inte haft tid.. Skolan you know..
iaf, skolan var rätt chill var kort dag kvart i tio till 2 så var inte så länge (y)
efter skolan stack jag hem oh plugga till so provet vi har imorgon YEAH! sen stack mamma oh jag in till ingelsta oh handla idrottsskor & byxor åt mej.
Vi har en jävla svenska uppgift till den här veckan som jag verkligen VÄGRAR att göra! den är så himla jobbig!
AA FUCK SCHOOL! sorry.
tänkte ha en frågestund på bloggen snart.. får se när så förbered er med frågor ! 
Nu ska jag nog kolla på någon bra film sen blire 99 nya saker man måste göra innan man dör med Erik & Mackan.. GRYMT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim