Let's go fucking crazy!

tjooo!
nu har Amanda & jag precis pluggat, duktiga vi äääär (y)
vi var somsagt i stallet idag tyvärr tog jag inga bilder fick inte tillfälle för fick rida Pompe ( Ellis häst ) & sen red vi ut så kunde typ inte, sorry guys..
iaf gick helt okej att rida, hade världens jävla träningsvärk så var sjukt stel! Pompe var lite stel i högersidan men blev mjuk efter ett litet tag.
vi red kanske på banan i 30 min sen red vi ut, då tog jag Ragge, det var sjukt kul! helt slut i kroppen nu..
NU ska Amanda & jag spela.. SIMS nolifers we know.. so long motherfuckers !
Jag & Ragge ♥
Pompe ♥
Pompe & Ragge ♥
Ellis & Pompe ♥
Amanda & Ragge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim