2012-04-26

hello
jäätte seg idag, verkligen ingen lust att göra någonting typ, hade knappt lust att fota idag liksom!?!? vad äre för fel på mig..
nae men stack ut och knäppte några kort, ni kommer få några riktiga härliga bilder på tisdag kväll för då har jag varit på kolmården en hel dag (y)
aa men skolan idag - den va helt okej.. so prov på morgonen gick sådär fick hjärnsläpp men aa, hade 1 timma och 20 minuters rast så jag och några fler cykla till carro och käka köttbullar med makarooner, myycker godare än skolans fiskgratäng EUW.
Kommer ha kvar den här bloggen ett tag till, tills jag kan min kamera och jag känner för att byta blogg helt enkelt ! såå fortsätt kolla den här bloggen så säger jag till haha !
usel bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim