Boooring

hej
Just nu gör jag ingenting!!!! och har inte gjort något på hela dagen! det SUGER !!!
Har skit ont i huvudet oxå så blir ju inte roligare för det.
Igår va vi som sagt hos mina kusiner och fira påsk, va jätte mysigt. massa mat och snack!
Vet inte vad jag ska göra i veckan.. kan visa min underbaaara vecka!
Måndag- vet inte
Tisdag- SKOLA! mattehjälp.. med linn ♥
Onsdag- vet inte
Torsdag-vet inte
Fredag- va med bästa tjejerna hemma hos elin♥
Lördag- va med tjejerna
Söndag- ta det lungt

längtar såååå mycke till tisdag.. eller?!
måste gå upp klockan åtta typ, va där klockan nio och det slutar klockan ett !! FML.
Nu ska jag fortsätta ha tråkigt hejdå.
Saknar er mina SEXIGA tjejor ♥

Kommentarer
Postat av: mylestander

Va du tvugnen att ta den fina bilden på mej? -.- ♥

2012-04-08 @ 21:17:04
URL: http://mylestander.blogg.se/
Postat av: elinvallin

Fan va snygga brudar, jag saknar er alla med! ♥

2012-04-08 @ 21:20:18
URL: http://elinvallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim