Dag 1 - berätta om mig själv

Hej!
Jag heter Sofie Malin Ottilia Lind och bor i en villa i Åby, jag är 14 år och fyller 15 den 10 oktober.
Jag har en mamma,pappa en syster en bror 2 ormar och en hund (amstaff) som heter Doris.
Går på världens sämsta skola som heter Hultdalsskolan.
På fritiden brukar jag va med kompisar och fota ! Jag har en Nikon D40 för er som är fotointresserade !
Men ska snart köpa en Nikon D300 ♥
Jag red förut, red typ i 8 år nu rider jag bara någon gång ibland. men ska kanske börja igen,
blev sjuk hösten 2009 - kolla december - berättelse 2009 så får ni veta mer.
Jag har inte så mycke mer oh säga om mig fortsätt kolla bloggen XOXO ♥
Doris ♥
sister ♥
Jag & Ragge sommaren 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim