Foooota !

i snön ? nae men ska kl 6 ner till åbystallet och fota carro som har hoppträning.. och fan det får inte snöa då!?
Idag vare skola, ett rent helvete kan jag säga ! skit lektioner och + fick man migrän som man knappt märkte av och efter det fick man världens huvudvärk ! men va tvyngen att stanna kva för vi hade ett oförberett prov på engelskan -.-
cykla hem forever alone, och nu sitter jag här och ska snart kolla på Big Brother. missat 2 program !
Jag bloggar kanske mer ikväll bilderna som jag tar idag kommer nog upp imorrn kanske nååågra kommer upp ikväll bara som ett litet smakprov ^^
hejdå mina små annanas! visst heter det så? det heter väll inte annananser? Theeaaa?
fototaggad tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim