FUCK OFF !

Hej
Idag har skolan varit piss, eftersom det va spanskaaaaa ! ska nog sluta i det och blrja i förstärkt språk istället, pallar fan inte med den där skiten längre !!
iaf Efter skolan cykla jag hem, va på skit dåligt humör så låste in mig på rummet och plugga.
Sen kom mamma upp och fråga om vi skulle åka till maxi, så vi gjorde det, fick inte med mig något spec köpte en leksak till Doris kommer bilder på när hon busar med den sen ♥
Imorrn äre onsdag vilket betyder fucking lång dag i skolan = fuck off.
Sen äre torsdag vilken betyder ännu en till spanskalektion = döda mig.
men efter skolan kanske pappa och jag åker och köper min nya kamera, ÄNTLIGEN !
nu ska jag redigera lite pics bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim