Helgen !

Hejsan!
dåligt bloggande i helgen men har inte haft tid, varit med tjejerna och Amanda !
I Fredags va jag i ljunga med Emma,Mysan,Amanda och kajsa och hade det bäst ! mindre roligt vare på morgonen sen när vi va tvugna att gå upp vid 11 för amanda och jag skulle fira Amandas bror Alex vid halv två, vi hade varit uppe till 5 så vi var skaaapligt trötta...
Iaf vi bowla och åt på Texas longhorn ! JÄTTEGOD mat ! efter vi ätit gick vi hem till alex och hans flickväns lägen het och va där till typ tolv, sen åkte vi taxi hem till amandaaa !
Idag vakna vi typ vid halv elva och vi hann inte göra så mycke för sen kom mina föräldrar och hämta mig, nu ska jag plugga för har prov imorrn i kemi.. har haft hela lovet på mej att plugga men "smart" som jag är har jag ju inte gjort det? tar sista dagen då jag är som tröttast och gör det ! SMART?
Men nu måste jag blogga looovar att blogga senare ikväll kommer kanske en bildbomb från helgen då, om jag får tag på amanda ! see yaa !
BILDTORKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim