Långfredagen!

Tjena!
Sitter hemma hos Amanda och chillar, vilket skitväder det är ute asså!
Vi har inte gjort så mycke idag, typ suttit vid datan och ätit frukost, amanda drack nyss ett ägg MUMA! hon skulle göra det för hon har typ veckans utmaning på bloggen !
Jag vet inte vad vi ska göra idag heller.. typ chilla bara trorja!
Idag äre exakt två år sen jag sluta med fragminsprutor- jag hade ju blodproppar i hjärnan då jag va sjuk, så va tvungen att ta blodförtunnande! känns skönt som fan!
Bloggar mer sen, hare bra!
bild från igår!
Emma och Merlot!

Kommentarer
Postat av: Amiciz♥

fin sitts osv.... -.- ♥

2012-04-06 @ 15:41:45
URL: http://amiciz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim