PÅSKLOV!

Tjo!
Idag vare skola och det va skapligt seeeg, DOG SERIÖST! vi fick våra omdömen oxå.. 4 betygsvarningar YEAY!
En lärare kan ju gå och ta sig vart FAN HON vill.
Iaf Nnu äre PÅSKLOV så lite glada ska vi va iaf!!
Efter skolan åkte jag hem typ gjorde inget sen vid halv fyra åkte mamma och jag ner till vårdcentralen för jag skulle ta livmoderhalscancersprutan.. DET GJORDE ONT! buhuu..
sen åkte vi hem igen, va hemma ett tag sen skjutsa pappa mig till Norf där jag mötte Amanda och Emma kolla på när dom red , sen hängde jag med Amanda hem, nu har vi precis ätit och sitter vid datan!
ska va kvar hos henne till lördag!
sen kommer vi träffas igen på fredag !♥
Men nu ska Amanda och jag vara lite sociala med varandra CIAO!
en smexig bild på min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim