Pluggat !

hejsan !
Lite seeg på att blogga är jag visst.. men idag ahr jag inte haft ork ! när jag kom hem efter en helt okej skoldag så satt jag lite vid datan sen somna jag.. lyckat? vakna vid sex typ då åt vi mummaaa mat ! lax och ris ♥
Efter maten började jag plugga svenska vid halv nio typ kom carro och hjälpte mig, hon är grym den där tjejen älskar dig ! ♥
Hon hjälpte mig så nu är jag klar med svenskan känns så himla skönt !
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra jag får se, elr joo plugga massa so för vi har ett rätt stort so pov på torsdag.. usch måste lyckas bra på det !!!
nu ska jag städa mitt rum lite snabbt , det ser förjävligt ut ! sen ska syster och jag se på bigbrother pusshej ♥
oredigerad bild på carro och nirvana ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim