Stativ

hejsan mina glada vänner ?
haha aa men tänkte berätta lite vad jag gjort idag, vakna typ vid 11, vid 1 elr så åkta mamma,jag och pappa till media markt och kolla på kameror GAAH! blev ju kär i Nikon D300s .. 12000 kosta den typ.. lyckat.. men iaf hitta en som jag tror jag ska köpa nu.. Nikon D5100 inte meega kär i den men den duger sålänge tills jag blivit en bättre fotograf och behöver en bättre kamera ! haha låter typ skrytit men aa ni fattar.
sen har jag ju ett macro objektiv hemma så behöver ju inte köpa det direkt ! känns ju bra ! men ska önska mig det i fördelsedagspreseeeent !
Men blev lite lack att jag inte fick köpa kameran idag för är ju ifatt med allt i skolan nu !! såå varför får jag inte köpa den liksom ööööh.. men kaanske i veckan sa mamma hihi hoppas för ska till kolmården nästa tisdag då skulle det va perfekt med en ny kamera !! men fick iaf med mig ett nytt stativ hem ! och det var välbehövligt kan jag säga mitt förra SÖG ! det jag köpte är jätte bra ! redan varit och fotat lite i huset med det haha..
Den här veckan kommer bli lite kämpig känner jag, 2 prov ! ska oxå lämna in en svenska uppsats jag inte blev godkänd i men har redan gjort halva idag så har inte så mycke kvar (y) fan skolan flyter på bra nu ! mitt liv börjar fixa sig känns grymt skönt !
Det här inlägget blev lite långt haha men aa nu får ni lite bilder ciiaoo !
haha inte precis några megasnygga bilder men orka inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim