The way of living

Hola!
Idag har det varit grymt chill i skolan, först va jag och min + en till grupp inne i stan och intervjua våra företag det var grymt TRÅKIGT! han var grymt TRÅKIG! värsta konstiga -.- vi snacka bara med honom i 20 minuter? alla andra snacka ju förfan i 1 timma?
iaf efter det gick Fanny och jag lite på stan, glömde plånboken hemma så blev lite lack..
Båda grupperna käka på Burger King mmmmm... MUMS!
Lisa och jag var nära på att missa bussen oxå duktiga tjejer.. (y)
Efter skolan va jag med linn och carro vi gjorde inte så mycke, typ kolla på film ohså.
Nu har jag precis ätit och ska bara chilla.. 
men ha det så bra Ciiaaaoo!

en konstig mobilbild för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim