Trött

Helloo!
Idag har jag varit grymt trött, sov i typ 2 timmar när jah kom hem!
aa va rätt chill i skolan förutom spanskan, hatar spanska fan det borde inte finnas!! vi kommer ändå inte ha någon nytta av det sen? blää.
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal kl 8 på morgonen -.- wiiiiie! nae men tror nog det kommer gå bra! hoppas det iaf!
Efter skolan ska jag va med Thea, vet inte om jag ska direkt till henne efter elr om jag ska hem först, får ta ett snack med bruden.
Jag hoppas ni gillade alla bilderna jag la upp igår ! jag tyckte sjlv det va grymt kul att fota i Kolmården, speciellt tigrarna ooh man får så himla fina bilder på dom !!
nae nu ska jag göra något annat vet inte vad hihi XOXO.
favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim