Back in business !

HEJ ALLA!

Nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen då.. får se hur det går hmm!
Iaf inte haft så mycket för mig nu när jag inte bloggat, har ju varit augustifestival så varit på det ohsen varit med Amanda här hemma oh tagit det lungt ! myyysigt!
Idag vare första dagen i skolan.. men det va helt okej ! kul oh träffa alla igen oh komma in i rutinen liksom och schemat vi fick va väll helt okej liksom!
Imorgon ska vi till ågelsjön TAGGA TAGGA! ooooh det kommer regna hela dagen TAGGA ännu mer.
blöööh usch vill inte. men men sånt får man ta liksom kul att va med klassen oh aa..
JUSTE fick min mobil idag med, love it! MEN den har ingen kamera på framsidan!!!! asså FUCK FUCK FUCK! hur tänkte man då ? nae man tänkte inte alls helt enkelt.
nae men annars är jag grymt nöjd. En HTC one V för er som är intresserade!
Men nu ska jag mysa lite oh bara älska livet hehe.. puss på er !! ♥

loove moi hair !
 jag dom senaste dagarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim