BATMAN.

tjatjatja!
Igår blogga jag inte för orka inte. lala!
Iaf hände inte så jätte mycke, red, fick bästaste SAPHIRE!  vi hade lite dressyr på utebanan oh hon va jätte duktig, vi ska ha hoppning nästa gång i think oh då måste jag ha henne!!
aao, idag vare skola oh det söög, 4 låååånga lektioner sluta halv fyra usch!! oh sista va matte..
vet inte vad jag ska göra mer idag, elr joo ut oh hoppa med doris hihi.. när carro är klar.. !
I helgen ska jag va med Thea oh hanna.. vi ska spela in en film till bilden. den kommer bli BÄST!! kanske kommer lite behind the scenes bilder här på bloggen hihi!
Men har verkligen inget intresant att blogga om så ses asså.
XOXO.
 
moi todaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim