Folkparken !

Hej Hej Hej!
Helt död just nu..
Idag har alla 9:or varit i folkparken oh chillar typ, vi gjorde inte så mycke gick runt oh spela minigolf hihi elr jag spela inte psyka som andra haha!!
Va väll rätt okej men 4 timmar i folkparken är för lååångt asså!
Vid halv två typ fick vi gå hem. Carro,jag,hanna oh greta stack till Kunskapskolan oh vänta på Jossan som skulle sluta, sen vidare till Espresso house !
Vi hade jätte mysigt oh satt där inne ett bra tag, behövde värma oss efter regnet vi hade fått på oss efter promenaden..
Vid fyra åkte vi hem, oh nu sitter jag här mwhihi  !
Senareee om det slutar regna som det säkert inte kommer göra eftersom det är sverige jag bor i?
så ska carro oh jag ut oh träna agility med Doris igen !
Imorgon äre vanlig skoldag ! blir väll okej det men skulle inte va fel med sommarlov? 
Aja nu ska jag chilla lite!
XOXO
 
liten favoritbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim