Helgen

Hejsan
varit oh campat med Amanda i helgen, oh där vi va fanns det inget internet eller el så aa ni fattar.
Det va iaf grymt mysigt där vi va! stället hette tiraholm, va igentligen ingen camping utan en resaurang vid en sjö, men vi fick va där för amandas syster hade jobbat där ^^
Vi va precis vid vattnet oh hade "stranden" precis utanför förtältet ! bra väder så det kunde inte bli bättre, oh maten ska man itne tala om !
Kom hem vid .. någon tid idag, städa rummet oh duscha direkt ! sen chilla jag oh bara tog det lungt.
Veckan blir ganska lugn, på nån dag ska jag ner till åby oh fota carro som är på ridläger där nu, sen på onsdag spelar Kapten röd på holmentorget, vilket man INTE får missa ! sen på fredag ska jag till Elin oh träffa mina älskade tjejer som jag inte träffat på hela sommaren typ!
Men nu ska jag fixa lite bilder som jag fota i helgen, lägger upp dom senare ! 
Ciaaao
Smakprov!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim