Måndag,plugg,läxor,fet.

Tjaa!
Idag vare första riktiga dagen i skolan, segt som faaan men klara mig som tur va!
inga raster på de långa lektionerna fuck that. 
och på idrotten skulle vi tydligen inte byta om!? så va bara oh klä om igen oh sätta sig ner oh lyssna på läraren.
Efter skolan cykla jag hem med carro, satte oss direkt oh plugga. vi har ju fått läxor vet ni! förvånad? nej. man går ju på hulta?
matteläxa som suger K*K men aa klara't vi satt i 2 timmar oh plugga trodde aldrig jag skulle göra det !
fett nice väder är det ju ute iaf ! tyvärr har man ju inte varit ute så mycke idag.. får se om jag drar ut med doris sen !
Imorgon ska jag riida yes ska bli kul + bara två lektioner, bild oh språk, har ju bytt nu så har engelska hihi mycke bättre!
börjar halv tio oxå ännu bättre! men nu ska jag chilla lite ciiiaao!

saknar. obeskrivligt myckeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim