2012-02-23

Tja!
Sitter just nu forever alone i stugan medans dom andra åker skidor, jag hade ingen lust att åka idag fast det var strålande sol och blå himmel?
Ska snart göra våfflor till mej själv.. om jag orkaaar vill säga!
Igår va vi på en restaurang där dom hade show samtidigt, liksom servitriserna sjöng ena sekunden oh nästa servera dom oss! ascoolt vare för dom va GRYMMA på att sjunga!! var allt från 60-tals,barnlåtar till magnus uggla (y)
Va jätte god mat oxå! så m ni är i lindvallen någongång rekomendrar jag Lindvallens Wärdhus, då de har SHOWTIME! 
Jag har tagit massa härliga kort och jag är jätte sugen på att lägga ut dom bloggen MEN det blir när jag kommer hem ! haha kommer typ bli 4-5 bildbomber elr nått x'd 
Ska fixa våfflor nu pusshej ♥
Såhär kunde det se ut (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim