Bio!

Tjaa!
Sorry guys för dåligt bloggande men varit lite borta dom senaste dagarna osv.
men nu är jag på fötter igen oh ska försöka blogga som vanligt!
Dom senaste dagarna har varit okej, igår var det begravning för min älskade och saknade mormor♥
Idag vare skola som vanligt, efter det gick jag hem och packa sen åkte jag till Amanda bästa Segervall!
Vi chilla hemma hos henne ett tag, sen vid typ sex så åkte vi in till stan och åt på Harry's sen kolla vi på bio, vi såg på En gång i phuket!
Riktigt rolig film, rekomenderar den!
Ska va hos Amanda hela helgen, tror vi bara ska chilla, ta kort m.m ! 
Vi ses puss babes!
bjuder på en bild på syster och mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim