Bus i snön!

Tjaa!
Fortfarande lite halvsjuk, fast gick till skolan idag elr aa va där i 30 min bara typ.. hade velat vara längre!! 
Saknar mina kompisar och min älskling! ♥
Hostar fortfarande och är förkyld.. men tror jag kmr bli frisk innan Söndag då vi åker till SÄÄÄLEEN! wihoo! och ett + på kanten för att Thea ska till samma ställe och ännu en + på kanten.. vi kommer bo GRANNAR! FUCK YEAH! ♥
Iaf.. efter "skolan" kom jag hem och gick ut med Doris på baksidan och fota henne lite, känner mej duktig att jag börjat fota igen! jag hoppas ni gillar my pics !
Hon var galen som vanligt.. blev inte JÄTTE många bra bilder för hon lekte med pinnen som va full med snö som täckte hela hennes face..!
Min uuuunderbara kamera.. Nikon D40 öhm underbar? 
Snart blire en Canon EOS 600D ♥
Just fan! Det är ju SPORTLOV!

Kommentarer
Postat av: ida

ska du byta kamera?:)

2012-02-20 @ 07:16:40
URL: http://aqipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim