Cola light!

Tjoo!
Den här dagen har varit helt okej! lyssnat på Nomy hela skoldagen med Världens bästa Thea ♥♥
Just nu sitter jag och lyssnar på musik.. ni kan ju gissa veeeeeem!? Nomy Nomy Nomy !
Innan åt jag, efter skolan gick jag hem direkt oh plugga engelska som vi har till imorrn! sen så somna jag.. sover seriöst varje dag nu känns det som!? vad är det för fel..
Imorrn äre tisdag.. hmm hem oh göra lite läxor då oxå! massor av läxor som vanligt man går ju lixom på hulta så vad annars?  Sen kanske man kan hitta på något annat om man inte blir superduper trött -.-


You lying fucking whore
I dont want you anymore
I dont need your fucking lies thats for shure

No matter if you cry
I dont care if you would die
so fuck yourself you bitch cause you're the glitch

fin text till dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim