Green Day, Nomy ♥

Tjaa babes!
Ligger i min mjuka säng oh lyssnar på musik! självklart Green Day och Cocaine med Nomy ni måste verkligen lyssna på den så fucking bra!
Isag vare skola, helt okej lektioner, först teknik,bild,svenska,biologi! bokstavligen drogat cocaine hela dagen med Thea ! misstolka inte den meningen tack -.-
Imorrn kommer det bli en Awesome dag! ska på stan med Theaaaaaa! fyfan akta er säger jag bara.. vi är GALNA! O.o
ska köpa jeans oh smink, sen får jag väll se om jag hittar något mer kul! 
Ska nog ut och FOTA månen nu.. fyfan så fucking kallt det är ute nu.. men kände att det var ett tag sen jag fota men det är ju eftersom min jävla kamera är pajjj typ.

Puss lägger in bilderna som jag fotat sen !
Bildbrist så får bli en sexig bild på Kajjj !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim