Hoooome!

Tjoo!
Äntligen hemma! suttit i bilen i 609426 timmar. Och det var ju fint vädet ute oxå så man ville ju fan inte sitta inne i en trång liten BIL!?
Iaf nu är jag hemma och har precis packat upp sakerna och ska väll snart börja fixa med bildbomberna.. alla bildbombernaaa kommer INTE komma upp idag för kommer inte orka det men kanske 1 elr 2 st !
Idag fyller min mamma år oxå! Grattis världens bästa mamma, Jag älskar dej ♥
Imorgon äre skola.. jag har VERKLIGEN ingen lust med det! klart.. det kommer bli kul att träffa kompisarna men vafan alla lektioner och LÄXOR buhuuu :c
Men orkar inte skriva mer XOXO.

En väldigt ful oredigerad bild !
HAHA såg att min kamera bara har 6,1 megapixel.. en iphone har bättre kamera! x'd


Kommentarer
Postat av: Amiciz ♥

2012-02-26 @ 20:30:53
URL: http://amiciz.blogg.se/
Postat av: Amiciz ♥

Då vara exakt några år sen vi var i Thailand ! ♥ :') Saknar det som faaan ! D: ♥ Vi måste träffas snart för jag saknar dej som en gris saknar sin mask ! ♥ ;)

2012-02-26 @ 20:32:22
URL: http://amiciz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim