I died by you.

Tja.
Mår mycke bättre idag! hostar inte alls lika mycke men är förkyld -.-
Vakna vid tolv, sååå skönt att få sova ut för första gången på länge!! vid typ 1 åkte mamma,jag och pappa till ingelsta och hämta syster sen handla vi en present åt Emilia som fyller 11 år idag! Massa Grattis till henne!! ♥
Sen åkte vi hem och börja packa till Sälen, vi åker typ 8 imorrn, ska bli så himla skönt att komma bort från skit åby ett tag! bort från alla problem ohså! 
Jag ska försöka blogga några gånger iaf i sälen! om det inte finns internet så får jag väll mobilblogga! blir tyvärr inga bilder då, det får ni när jag kommer hem för tar med mej kameran! och kommer ha me mej mobilen upp i backen så kommer filma när Thea & jag faailar HÅRT! ♥
Ska snacka med mina älsklingar nu XOXO ♥
töööta Thea igår ♥

Kommentarer
Postat av: Thea

Haha, sexiga bilder du tar på mej när vi webbar c; vi ska ha det bäst i sälen looo!! <33 lövjubestis!

2012-02-18 @ 21:50:35
URL: http://bbreakeven.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim