laggat.

Tjoo!
Amanda och jag har gjort en video idag, dock har det varit lite problems med datorerna men nu håller vi på och ladda upp den på youtube, Anders fixa viruset på min data, var tydligen någon uppdatering från facebook som hade gjort att jag fått viruset!
Vi har dansat som galningar, Jumpstyle.. grymt jobbig dans! blir döööh trött oh svettig efter.. men båda fick en välförkänt dusch efter (y)
Imorgon KANSKE jag ska hänga med Amanda till kyrkan (konfagrejj) annars stannar jag hemma hos henne och sover till typ tolv.. Efter kyrkan ska vi till stallet och ta massa bilder! dock ska bara Amanda rida för jag orkar inte, jag blir fotografen på alla bilder istället huhu..

här får ni en randoom bild på en häst jag rita förut.. *nolife*


#


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim