Onsdag 29/2

Tjaa!
Idag vare skuuula! helt okej vare faktiskt.. fast vi gick till halv fyra ;) 
Vi fick hål från idrotten så då stack typ alla killar + Thea och jag hem till Jonteee och chilla, satt på hans balkon och sola.. fyfan vad skönt det va! den enda som fattades då va några + grader till, en pool,bikini, och ett stort glas med iskall Cola ♥
Efter skolan åkte mamma och jag in till stan och hämta mina GLASÖGON! kommer bilder på dom snart!
sen så köpte vi en skinnjacka + converse(vita)
Snart ska jag duscha och sen ska jag kolla på Big Brother som jag missa igår.. måste bara säga att jag ÄLSKAR Tenny och Joe! Och jag hatar Hannah W vilken liten bitch hon är !!!
Men vi hörs sen XOXO.
Ful huuuuund!

Kommentarer
Postat av: ❤emilia

Nej du tar jätte fina bilder tycker jag ! Och Doris är fin!.

Kram

2012-02-29 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim