SÄLEN!

Tjaa!
Ligger just nu i min "mjuka" säng med Emilia och skrattar åt fina bilder vi precis tagit med webben, kommer några snygga sen! 
Idag har jag INTE åkt så mycke skidor, bara ett åk, för det första tycker jag det är rätt tråkigt att åka och för det andra blåste det som in i helvete! 
Stugan vi bor i är jättemysig och ligger mysigt, grymt mycke snö överallt äre oxå! 
Imorrn ska jag träffa Theaaaaaa!! vi får se vad vi ska göra vi ska troligtvis ta massa störda kort oh bara va! chill! 
Jag ska försöka blogga 2 gånger till den här veckan och när jag kommer hem kommer ni få ett par bildbomber här ifrån, har tyvärr inte fotat så mycke ännu, men imorrn blire nog ett par 100 stycken hihi..
See you XOXO ♥

Fick en fråga av Ida om jag skulle köpa en ny kamera, och jaa det ska jag, en Canon EOS 600D, tror jag det blir iaf! om jag inte hittar någon annan bättre (y)


We are sexy and we know it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim