bästa nyåret ever ♥

Tjoo!
Fyfan bästa slutet på 2011 & början på 2012 som jag skrev igår! bästa tjejer jag har asså!♥
efter vi kommit in från fyverkerierna oh lite annat så satt vi mest oh snacka! vi somna vid fem typ.. vi vakna kvart i tolv.. skit seeeeega! satt där nere oh svulla ostbågar oh fanta exotic mm nyttig frukost..
Amanda oh jag gick till stallet vid tre typ mjukisbyxor,osminkad & munktröja! haha typ "bakis"
vi longera Ragge lite på banan i 30 min kanske sen gick vi in igen.. men imorrn ska vi rida (y)
På tisdag ska Jag,Mysan,Kajsa,Emma & kanske Elin sova hos Amanda! fyfan det blir NIIIIICE!!! ♥
Jag slänger upp ett par bilder från gårdagens kväll/natt se & njut ! ♥










x'd

Amanda nöjd för de hon fick i sitt paket!

tomtebloss?                                      mangebjuder.



pakeeeetleken



Mysan

Jag och Amanda!

Ragge & Amanda!
dom flesta bilderna är oredigerade därför då muppade!

Älskar er tjejer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim