Damp jaoow.

Tja.
Aa skolan har ju börjat nu då. börja i måndags! fick nytt schema oh massa helt okej faktiskt!! bättre än innan.
jag är rätt lack på allting nu.
FUCKING föräldrarna som tror de kan bossa så jävla mycke över mej. haha grymt kul ju!
seriöst. DAMP till 100 %
aa kmr iaf inte ta åt mej av det dom säger ♦
sen lite andra problem men det vill jag inte ta upp i blöggen!
nae seriöst nu kanske mina föräldrar läser det här mej jag skiter it fullständigt!!!!!
kan inte dom vara lite schyssta oh låta mej få göra saker som alla andra någongång eller -.- dom jämför med alla andra oh allt som hänt dom! HAHAHA aa ni ska veta att jag garvar samtidigt som jag skriver det här!
okej ni får skatta röven av er nu. allt handlar om min fucking töj jag har! larvigt eller hur? HAHA dom säger att jag måste ta bort den ikväll! FUCK NO!!! den ska va kvar i mitt öra så länge jag vill ha den där! om dom inte vill att jag ska ha den FINE dra bort töjen när jag sover då. och om jag inte tar ort den får jag ingen kamera, visst då skiter jag väll i skolan elr nått??

Aa kanske inte så kul för er att sitta oh se det här man asså ville få ut lite av mitt typ DAMP jag har just nu?
asså föräldrar kan bara vara i vägen ibland !


bild i repris I know men kan inte sluta dregla över bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim