depp inlägg.

jag mår så jävla dåligt just nu.
mamma & pappa tvingar mej ta bort töjen! nej nej nej nej nej! kmr inte göra det!!
sen så är jag sjuk, öroninflammation.. på det öra jag har töjen & SÅKLART ska dom koppla ihop det med den.. dom tänker inte på att jag varit förkyld i 5833595 år? -.-
sen så är det problem med Emil. tänker absolut inte ta upp det i bloggen om ni vill veta vad fan det är får ni väll fråga honom. 
jag mår iaf för dåligt för att snacka om det. men det verkar inte du fatta.
måste ta tag i skolan på allvar oxå. inte kul det heller för har ingen ork just nu..
FUCK LIFE säger jag bara. inget är som jag vill just nu! FUCK FUCK FUCK!
känns som om jag går runt som ett spöke hemma.. kommer hem går till rummet äter kvällsmat går upp till rummet igen. FUN!?
hoppas ni orkar läsa mina deprimerande inlägg? hejdå.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim