Do you know your fucking enemy?

HAHAH okej lite läskigt här nu va skrev rubriken.. oh låten kommer på spotify.. scaaaaary!! men men tjaa alla sötnosar jag är pappad jag vet inte varför men sitter i mitt rum med Green Day i mina NYA högtalare! FUCKING AWESOME!!!!!!!!!!!! ja jag har lite damp nu hihi..
Idag var det skola fick typ hål från slöjden igen för dom inte fick upp vårat skåp haha x'd
stuka fungret på idrotten så är halft handikappad nu! annars va skolan heelt okej!
Kolla lite på kameror efter skolan vill ha kamera NU! men får vänta ett tag jaaaaadååå.
bloggar sen jag lovar börjar få kramp i fingrarna haa aa men pöss!♥


älskaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim