in your head!

tjo
Förlåt för jag inte bloggat men hänt lite senaste tiden.. min mormor gick bort i söndags förmiddag,du var världens bästa! kommer sakna dig, vila i frid ♥

såå därför jag haft en liten bloggpaus, jag får se hur det blir med min blogg.. eftersom min kamerna har pajjat typ.. den funkar det blir bra bilder och allt men liksom när man ska ta bilden är det helt suddigt oh den kan inte ställa in skärpan eller nått! men sen när man tar en bild är det skit bra skärpa oh massa! så man vet ju inte för det första, vad den fokuserar på, om det är oskärpa elr skärpa så blir så jääävla lack!! 
Idag var det skoola vi fick sluta tolb för lärarna skulle på någon mojjig sak! lite seegt att vi var tvunga att vänta i 40 min bara för att ha 20 min matte..fast vi hade bah 10 min matte.. DAMP!!!! A och C klassen fick sluta tidigare, mobbning till 100!
Imorrn äre skola igen kul, efter skolan hoppas jag pappa oh jag kan åka in till mediamarkt oh checka lite kameror! bara så jag får en koll på vad det finns för kameror oh hur dom ser ut liksom !
jag lackar lite på en person men ska inte ta upp hans namn på bloggen.
men ska chilla gaalet nu pusshej! ska bli bättre på att blogga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim