Live without warning.

Tjaa!
Idag vare skola! heelt okej rätt slappa lektioner på fredagar, lixom först teknik,bild,svenska,biologi! oh på svenskan kolla vi på film oh svulla klubbor.. (y)
Efter skolan fick jag skjuts hem, sen har jag bara chillat till nu, tog lite egopics nyss #
I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra! plygga är iaf en sak.. men det har jag verkligen ingen lust med!! BOOOOORING.
JUST NU sitter jag på golvet ( som är jävligt oskönt ) framför brasan, är själv hemma pappa oh mamma är hos några, är hundvakt åt doris jätte kul..
ska käka choklad nu byyeeee!
###

Kommentarer
Postat av: ida

sicken fin blid! :D

2012-01-27 @ 22:48:49
URL: http://aqipage.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin liten flicka

2012-02-02 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim