Pluuuugg!

tjoo!
jag vet att jag inte blogga något igår men hade inte verkligen ingen ork! gick oh la mej halv åtta liksom ? weird!?
Idag har jag bara varit hemma, skulle varit med älskling men det gick inte. jag har massa fitt läxor. men aa idag plugga jag lite på dom.. So wihuu! det var om Grekland typ sparta oh allt sånt, aha oh allt är från sjuan.. får ju lite minnen!
kolla värsta glada! när jag kommit ikapp med allt från sjuan kmr jag få 5000 kr för att kunna köpa en kamera!! asglad! men vet  inte vilken skit svårt ju.. tror jag ska köpa en Canon EOS 600D ! men den kostar typ 6500! heheh..
ska kolla film nu pusshej!
härlig höstbild från i 4/1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim