sorry guys!

Tjoo!
förlåt för alla cp-inlägg igår men mådde skit som ni kanske märkte.. mår fortfarande inte så jätte bra men bättre iaf!
hemma från skolan idag för att jag är sjuk.. har precis märkt att jag börjar höra dåligt på andra örat nu! hahah kmr bli döv -.-
just nu sitter jag i sängen oh myser med doris! va nyss ute oh fota lite men blev inte så många kort för orka inte så länge! 
ska försöka fota lite mer nu! sen är jag får en ny kamera kmr jag nog starta en fotoblogg med bara fotoinlägg! får se hur det bli med det! fakta om foto oh lite allt möjligt me det är ett tag tills dess! 

här är bilderna lite från igår på skolan & från idag..

igår
igår
igår
idag
idag
idag
idag
Erica, jag , Kim ♥
Alla bilder tagna med Nikon D40 & sigma 55-200mm f/4-5.6 DC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim