Tråkigt,

Tja!
Typ fortfarande lite halvsjuk.. hör dåligt oh förkyld men ska nog till skolan imorrn ändå!
Min syster åkte till Branäs idag & såklart tog hon med sej kameran! så jag kmr inte kunna fota ända till på Torsdag.. panik typ! så det kmr bli gamla bilder men förhoppningsvis inte sånna ni sett förut! 
Jag ska försöka svara på frågorna i ett videoinlägg i veckan! fårse hur bra min webb är för det! men fortsätt fråga fråga! onödiga frågor/kommentarer tas bort.
Jag är så JÄVLA taggad till vedbände!! 183 dagar kvar bara.. hmm.. fan kommer inte stå ut oh vänta så länge! men kommer bli bäst iaf! 10 dagar med bästa Emma & Elin & massa andra underbara tjejer + en egen häst IIIIIIH!!!!!!!! haha jaao det är typ det jag går runt oh tänker på om dagarna nu..
bloggar kanske lite mer sen ciiao!

Doris.


Kommentarer
Postat av: emilia

ska du få en egen häst?

2012-01-15 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim