Världens bästa tjejer!

Tjaa!
Jag känner att jag är lite seg på att blogga men vafan det är lov då vil man inte sitta inne vid datan oh blogga ?
iaf, igår var det världens bästa kväll med bästa tjejerna, KajsaEmma ,ElinMysan ,Amanda, Amanda (y)
Vi va hemma hos Amanda asså Segervall oh bara chilla, typ körde sanning eller konka.. oh det gick hett till ska ni veta huhu.. sen så snacka vi massa tjejsnack oh hade grymt mys! Älskar er tjejor! ♥
Idag vakna vid vi 1 stressa lite eftersom dom skulle hem vid 2 oh hela övervåningen såg ut som jag vet inte vad..
Sen åkte Amanda & jag till stallet oh red lite.. Amanda hoppa oh jag bara red runt hade verkligen ingen ork..
Nu så är vi två hemma hos mej imorrn ska Amanda hem till sej.. sista kvällen tsm på lovet känns sådär..
Men men här får ni en bildbomb från tjejkvällen.. *ASGARV*
Elin!
?
Elin & Emma.
Jag & Elin.
Emma & jag.
Amanda & Mysan.
Kajsa & Emma.
Amanda & jag.
Mysan & jag.
Jag & kajsa.
hoppas ni tyckte bilderna va snygga!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHA, sexi ja är :c

2012-01-04 @ 21:19:54
URL: http://kajsavinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim