Visste du att..

Visste du att..

Jag hatar när mina kuddar är varma när jag lägger mej på dom.

Jag gillar mjukisbyxor mer än jeans.

jag har ofta olika par strumpor.

jag är mörkrädd,bollrädd,höjrädd,spindelrädd.

Jag gillar inte när folk härmar mej med tex kläder.

lackar ut på folk rätt lätt om det är små saker.

sover ALLTID på sidan.

Jag ska vänta med ett förhållande tills jag är 15. (får se hur det går..)

Ett tag i ridningen var jag rädd för att hoppa.

Jag pratar väldigt mycket.

Jag älskar pengar. (gör nog alla)

Jag kan inte släppa en person som jag egentligen hatar.

Jag har ganska bra självförtroende.

Jag älskar djur.

Jag hatar spenat.

Min säng måste vara "ren" = inga smulor oh inga "skrynklor" HAHA på den när jag ska sova.

Bestämt att jag ska sova innan elva varje kväll. (fråga inte varför? )


bild tagen av Amanda, tryck på bilden så kommer du till hennes oh Mysans blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim