Anna - 15 år

Grattis på födelsedagen gumman ! Hoppas du får en grym dag med massor av fina presenter ! 
Det kommer föralltid att vara du och jag, även fast det inte ser så ljust ut ibland.
Jag har massor med minnen med dig som jag kommer bära med mig hela livet och jag hoppas du gör detsamma!
Jag ångrar inte en sekund då jag har varit med dej, när jag mår som allra bäst är när jag är med dig Anna!
Jag saknar dig otroligt mycket just nu och önska att jag kunde vara hos dig just nu! 
Men du får ha en underbar födelsedag så ses vi snart! 
 
Älskar dig ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

åh älskling, tack så himla mycket! Jag kommer föralltid bära med mig våra underbara minnen, och jag hoppas även på att det blir måånga fler. jag är så sjukt lyckligt lottad att få hajust dig som bästavän! Jag saknar dig riktigt jävla mycket. det ska jag verkligen ha, du är bäst! älskar dig <3

2012-07-01 @ 10:53:52
URL: http://annaadiiponziano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim